Labels

Friday 21 June 2013

mereka & aq





Berasa sesuatu
hari demi hari yang aku gagahi menyajikan sesuatu yang tidak seberapa persembahannya..
aku menjadi lebih teruk dan teruk dari aku yang dahulu,,iman juga sudah pudar warnanya, telah hilang segala deria dan dayaku juga seperti lansung enggan memberi sebarang reaksi.

Sekuntum demi sekuntum
menghabiskan waktu dengan memerhati,gusar mahu bertindak takut dan terus hilang motivasi.
tiada apa yang mampu dibicara.terasa diri kehilangan quota suara. inginkan sebuah perkahwinan di usia muda. namun diriku sendiri menafikan bahwa diriku bersedia sudah.?

haha
aku?ingin mendirikan rumah tangga?sejaoh mana sahaja amalku ingin mempersuamikan seseorang yang soleh?aku?ingin menegur manusia? sejaoh mana sahaja amalku dan ilmuku dlm mendidik mereka?ingin mengelola usrah serta event?sejaoh mana sahaja aku bersedia?

Benar
menanti waktu itu menjadi nyata seolah fantasi yang tak kunjung tiba..berbekal cerita yang cuma berangka..tapi hakikat aku terus-terusan melayan lenaku bersama dunia..melayan runningman,we got married dan pelbagai fantasi2 lain..sejaoh mana sahaj kesungguhanku utk benar-benar ingin terus hidup?

#berjanjimenjadipejuang.sebelumkemedantesungkurtanpapedang? 

No comments:

Post a Comment