Labels

Thursday 29 September 2011

aPa aDa PaDa MaRUaH?

ASSALAMualaikum ku alunkan buat diri ku sendiri...

saya dah jatuh sangat tak berupaya untuk berpaut dan berdiri kembali.tapi ini semua soal diri saya dan memang semestinya bukan salah orang lain..saya nak tinggalkan tempat ini untuk meneruskan hidup baru dihalaman yang tiada siapa kenali saya..saya nak bercuty untuk menyulam kembali saki baki upaya saya.

bukan saya tidak menyanyangi mereka,beliau dan kamu..tapi kerana sayangnya saya pada kalian maka saya mahu pergi untuk memberi ruang diri saya agar lebih fokus..saya tetap tak dapat menghilangkan kisah silam tentang saya pada diri semua orang yang pernah menyumbang warna dalam hidup saya.

saya nak fokus pada matlamat sebenar saya hidup..saya mahu menyumbang pada lorong yang benar-benar saya pakar mengenainya..saya mahu bermula dari bawah ditempat yang bila mana saya bangun maka saya bisa untuk teguh dan kukuh berlari dan melangkah.saya mengaku kekurangan ku terlalu banyak..

jadi saya ingin fokus pada pemformatan dan proses baik pulih..saya sertakankan pelan perancangan saya untuk rujukan diri saya..saya sedar saya seorang yang pentingkan diri jadi saya nak bermula dengan proses:

Saya nak

saya nak memohon maaf kepada semua kenalan saya

saya nak berterima kasih kepada semua kenalan saya

saya nak bermula dengan pengurusan kesihatan saya

saya nak bermula dengan pengurusan kebersihan saya

saya nak bermula dengan pengurusan sikap saya

saya nak bermula dengan pengurusan masa saya

saya nak bermula dengan pengurusan kewangan saya

saya nak bermula dengan tahap pendidikan saya

*study bahasa inggeris (spm lg)

saya nak belajar diluar negara

saya nak ada pengalaman kerja

saya nak mahir dalam memandu

saya nak ada pengalaman duduk rumah sewa

saya nak ada pengalaman belajar sambil bekerja

saya nak pekerjaan saya yang berkaitan dengan apa saya telah belajar

saya nak semua yang saya nak berlandaskan apa yang al-quran dan hadis nak saya jadi

oleh itu,saya akan bermula dari sekarang dengan menukar diri saya menjadi busur panah..hehe

No comments:

Post a Comment